Negativt besked

(2008-08-21)

*Suck*  Vi fick helt enkelt inte lägenheten. Vi hade köplats nummer 2, men den som fick den hade varit i kö i 15 år (vi i 7 år, man tillgodogör sig de år man bott inom bostadsbolaget).
Jag påpekade att man sagt att man verkligen skulle ta i beaktning att vår dotter dött, att vi vantrivs i lägenheten. Då menade uthyrerskan att de kunde de göra om lägenheten stod mellan några som stått i kö samma tid, så då hade våra skäl övervägt.

Men nu var det någon som bott inom bostadsbolaget 15 år som fick den underbara lägenheten. Jag menade att då kommer vi ju aldrig bort från det området vi bor nu i, förr det kommer alltid finnas någon som bott längre än oss som också vill bo i ett attraktivare område.
Hon sa också att köplatstiden kunde inte modereras, för den var datorstyrd. Det tror jag så mkt jag vill på.

Nej, nu känns det som jag åkt ner i ett djupt hål bara och är jävligt ledsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0