Är så förbannad!




(2008-08-20)

Fy fan, vad jag är arg!

I måndags sa uthyrerskan på bostadsbolaget att jag skulle ringa idag så sent som möjligt mellan 15.00-16.00.

Jag ringer lite efter 15.45 och möts av en telefonsvarare som säger att personen man sökt är på sammanträde och återkommer kl 16.00. Jag ringer och ringer som en galning ändå till hennes nummer för kanske, kanske kommer hon tillbaka innan.

Efter en stund är det en annan kvinna som svarar - och berättar att uthyrerskan gått hem för dagen och återkommer i morgon.
Som om uthyrerskan inte visste i måndags att det var ett sammanträde idag, och i annat fall kunde hon ju varit schysst att ringa upp oss.

Jag har varit så stressad, nervös och illamående hela dagen inför att få beskedet. Det blev ett mega-antiklimax när jag fick veta att hon gått för dagen. Jag är så jävla sur.

Känns som vi kommer få ett "nej" imorgon... I november sa hon att de verkligen skulle ta i beaktning att vi ville bort från lägenheten för att vår dotter dött här. Vi har inte sett av någon sådan beaktning än, alls.

Jag kommer ringa upp henne imorgon så fort jag vaknar; och om vi inte får lägenheten, gtänker jag ifrågasätta detta på flera punkter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0